OM OS  |   KONTAKT  |  
Din registrering är genomförd
0,00 kr

10 HURTIGE SPØRGSMÅL OG SVAR

HVORDAN BLIR JEG KUNDE HOS HEADBRANDS? 
Du kan registrere dig via computer, mobil og kundeservice på 70 26 79 00.

HVORDAN HANDLER JEG? 
Bestilling af varer sker via hjemmesiden (computer, iPad eller mobil) eller via vores kundeservice PÅ 70 26 79 00.

HVORDAN KOMMER JEG I KONTAKT MED KUNDESERVICE? 
Hvis du vil i kontakt med kundeservice kan du enten ringe på 70 26 79 00 eller maile påinfo@headbrands.dk.

FÅR JEG EN ORDREBEKRÆFTELSE NÅR JAG HAR BESTIL?
Du får en ordrebekræftelse via mail når vi har modtaget din ordre, samt en mail når din bestilling er pakket og er på vej.

HVORDAN KAN JEG BETALE? 
Du kan vælge mellem at betale med faktura med 20 dages betaling eller direkte via kort, hvor du så får en ekstra rabat på 2% af købsprisen.

HVORNÅR LEVERER I? 
Leveringen sker inden for 1-3 arbejdsdage fra det tidspunkt du har bestilt din ordre, afhængig af hvor du bor henne i landet.

HVILKE FRAGTALTERNATIVER FINDES DER? 
Normalt leveres din pakke med GLS BusinessParcel til din salon på hverdage mellem 08-16.

HVAD SKER DER HVIS EN VARE ER EN RESTORDRE? 
Den resterende vare bliver leveret automatisk og fragtfrit så snart den er på lager igen.

HVAD SKER DER HVIS EN VARE ER ØDELAGT ELLER INDEHOLDER FEJL? 
Hvis en pakke er beskadiget, en vare ødelagt eller der er opstået en fejl skal du snarest muligt kontakte kundeservice på 70 26 79 00 som vil hjælpe dig.

HVAD SKER DER HVIS MIN PAKKE IKKE BLIVER LEVERET? 
Du kan følge din pakke via et link i bekræftelsesmailen. Hvis din pakke ikke kommer inden for 5 dage efter bestilling skal du kontakte kundeservice på 70 26 79 00 for at eftersøge pakken.